onsdag 4 juli 2007

Tokio Hotel och The GazettE på samma gång!

Nu försöker jag på något sätt lugna ner mig själv eftersom jag tror att mitt huvud inte skulle tycka om en massa hopp och ståhej just nu. Lider av huvudvärk igen och tog just en tablett men ändå.

Jag skall få Tokio Hotels skiva snart! Jezpa är på väg hit och har köpt den åt mig till födelsedagspresent! Jag kommer att få deras skiva! Jag är alldeles galet lycklig!

Dessutom så fick jag höra att The GazettE antagligen kommer till Finland i år! JAG DÖR PÅRIKTIGT!

(Nej man kan ju inte misstolka min rubrik XD)

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA BÅDA SAMTIDIGT YOU GO GIRL.
Skönt att du är glad, det är såna där småsaker som gör datanördar som oss glada, eller hur? :'D Liksom, vem bryr sig om kriget har slutat, vem bryr sig om den miljövänliga motsvarigheten till kärnkraft - this is true happiness!
Och eh, ja, för att leverera min MSN.
counter-clockwise.wisdom@hotmail.com

Sweetcurry sa...

JA verkligen! Och ändå sen när man tänker på saken så är det inte så små saker. Åtminstone är det inte det för mig.

EXAKT! XD

Anonym sa...

Hej ^^ Googlade The Gazette och kom in på din sida, Jag samlar in namn för att få Gazette till sverige

gå in på den här länken för att rösta

http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=2928

Och skicka den gärna till kompisar och andra så kommer listan säkert snart vara full av namn :) !!