söndag 8 juli 2007

Jag är ju inte underlig.

Min dag har innehållit en massa sittande vid Honey, alltså min dator heter så nuförtiden, medan jag tvingat i mig en massa istee på samma gång. Nu efteråt så kan jag säga att det kanske inte var det smartaste jag gjort eftersom jag inte mår hemskt bra längre.
Dessutom har jag ätit en massa ohälsosamt plus en del hälsosamt men ändå. För mycket kan man lätt säga och det får mig att må dåligt.

Crap när jag inte har kontroll över mig själv.

Jag har sovit about 4 timmar om inte mindre och det får mig att bli alldeles flumm. Visst det var kul till en början men nu börjar det bara vara skit. Jag orkar inte mera.

Nu tror jag att jag skall gå och sova på madrassen på mitt golv. Bara för att jag vill sova någon annanstans än i min egna säng.

Jag underlig. NEJDÅ.

Inga kommentarer: