torsdag 5 juli 2007

En massa onödigt

Världen är inte lätt. Och livet är definitivt inte lätt men man måste bara komma på ett sätt att ta sig igenom det hela.
Man måste ta emot hjälp när man kan få det, och när människor vill hjälpa dig. Man kan inte klara av livet ensam. Det är omöjligt.

Idag fick jag veta att ett av världens bästa japanska bänd är påväg till lilla Finland. Jag är otroligt lycklig och jag måste få se dem.
Även om jag redan nu har en massa planer som kommer att äta upp mina pengar så måste jag bara komma på ett sätt att vara där och ha pengar till biljetten.
Så är det bara.

Det är verkligen kul med nya trevliga msn kontakter. Jag gillar definitivt.

GacktxMiyavi. Den var riktigt cool.
SnapexHarry. Jag trodde att den skulle vara jättehemsk men det var den inte. Den var ganska underbar.

Och imorgon blir det piknik.

Nu blir det Friends.

Ha det så bra.

Inga kommentarer: