onsdag 18 juli 2007

Håll tummarna!

Nu vet jag att hon inte hatar mig och inte är arg på mig heller och det känns skönt. Nu kan jag andas fritt igen och inte gå omkring och oroa mig över det. Det var så dumt och otrevligt. Hon förstod vad jag menade med det jag berättade oh hade försökt skicka sms åt mig, men jag hade inte fått smsen hon skickat. Hon sa att felet är i hennes telefon och då tror jag på henne.

Alla andra utom jag har en massa problem med telefoner. Jag har haft min i många år snart och inte haft några problem alls. Tydligen är jag väldigt lyckligt lottad. Jag borde vara glad över det.

Idag blir det shopping av byxor med mamma eftersom jag behöver ett par nya svarta byxor att ha i sverige. Och så skall vi föra lite småslanttar till banken och alla får hålla tummarna till att jag fått pengar. Annars måste jag låna av mamma och det skulle jag inte jätte gärna vilja göra. Myyp.

Hoppas.

Inga kommentarer: