fredag 13 juli 2007

Sommarens mening!

(Bilden är definitivt inte tagen av mig och är alltså hittad på internet.)

Jag har definitivt fastnat för J-drama riktigt ordentligt men jag kan inte säga att jag klagar. Jag är riktigt nöjd med att sitta framför denna dumburk stirrandes på Gokusen nästan hela dagen, åtminstone en stor del av dagen. Men det är väl det här som är sommarens mening? Man skall sitta och göra en massa onödigheter som man inte hinner på vardagar när man har skola. Så är det väl? Eller har jag fattat någonting fel?

Sova är också en väldigt bra syssla att hålla på med på sommaren bara man kommer ihåg att sova på dagen och inte på natten. Annars är det ingen idé med det hela!

Pengar! Jag behöver pengar till min sverige resa, speciellt om Nelle tänker föra runt mig i en massa underbara butiker och om jag skall få boken när jag är där. Och om jag skall äta lunch med henne medan vi väntar på resten. Hmm. Fick 10€ av mamma idag eftersom jag städade golvet. Bra början.

Inga kommentarer: