onsdag 25 juli 2007

Kalla inte andra till Freak om du själv är en!

Man kan inte annat än bara älska det när man får veta nya saker av sina bekanta/vänner. Att få veta nytt är alltid lika trevligt och roligt.
Jag själv måste säga att jag älskar att få veta att någon kompis/bekant gillar någonting som har med Japan att göra, mest eftersom jag är själv så jävla kär i det landet och allt som har med det att göra.

Antagligen så står det "JAPAN FREAK" i pannan på mig. Men det är helt roligt. Jag bryr mig inte om människor på gatan går och tittar på mig.

En rolig sak hände i Sverige i kön till Harry Potter. En flicka gick förbi kön och sa typ någonting som lät som "herregud vilka freaks". Det roligaste var att hon hade alldeles massor av piercingar i ansiktet.

Hur kan en freak kalla andra freakar till freakar? Det finns ju ingen logik i det hela!

Inga kommentarer: