måndag 30 juli 2007

Jag leker svensk!

Jag bevisar med denna bild att man verkligen inte borde ta bilder på mig. Speciellt inte med bilxt eftersom då blundar jag helt säkert och då blir resultatet så fint som där uppe. Jag vill verkligen inte se någonting som ser ut som det där. Bilder på mig. Usch. Jag ser bara hemsk ut.

Sitter nu och leker svensk och lyssnar på RIX FM och bara njuter. Sverige, ni har bättre radiokanaler än Finland! Åtminstone så spelar era mycket bättre musik!
Jag läste i natt färdigt sista Harry Potter boken och nu känns det definitivt lite tomt av någon orsak. Saknar redan. Vilket är ju riktigt dumt.
Vad skulle jag göra utan Fanfiction liksom? Antagligen ligga död på havets botten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men det beror ju/väl på ens musiksmak. För mig spelar det ingen som helst skillnad om det är svens, finsk, kinesisk eller utomjordisk radiokanal då 95 procent av all radiomusik bara är skit ändå. Jag har bara lyckats hitta tre radiokanaler som jag orkar lyssna på. Två av dem är web-baserade proge kanaler och den tredje är Radio Rock. Men whatever... smaken är som baken och där emellan kommer massa skit!

Sweetcurry sa...

Joo du har nog alldeles rätt. Men som jag sagt ett par gånger så kan jag lyssna på ALLT. Från pop till rock till någonting helt annat. Så min musiksmak är väldigt bred.