söndag 1 juli 2007

Hapi börthdäi.

Idag fyllde jag då 19 år och blev en stor flicka enligt vissa släktingar. Fick ett samtal av en släkting och hon sjöng åt mig i telefonen. Det var väldigt trevligt att någon sjöng åt mig. Annars så har jag bara fått en massa sms av människor och andra trevliga kommentarer på olika ställen på internet.
Ja, det är riktigt roligt.
Men ändå så har nog denna dag inte varit sådär jätte speciell.
Inga presenter alls. Tragiskt. Men imorgon skall jag få en present av en släkting. Vi går alltid och shoppar en present åt mig.
Av mamma får jag ett par svarta jeans och en sverige resa.
Av pappa kommer jag att få 20€. Ja det är allt han kan ge den fattiga jäveln. Dessutom fick han just sin nya tv. En stor tv. Den är superfin.

Att sådan dag. Tråkigt.

Inga kommentarer: