lördag 7 april 2007

we should do everything

[On gay rights] "When two people - regardless of gender - long to care for each other, to protect each other, to treasure each other, we should do everything we can to foster that."

Mandy Moore

Medge att hon säger alldeles rätt! Det är ju faktiskt ingen skillnad! Jag blir så irriterad när jag hör att Regnbågsmässan igen har måsta byta plats. De får inte ha sin mässa någonstans. Platsen de skulle ha den på sa åt dem att flytta.

Hur dumt är inte det om jag får fråga?!

Man kan ju nu bara hoppas att de får stanna var de nu är. Annars blir jag sur och börjar morra. Jag tycker bara så otroligt synd om dem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

(Sandra här från mindfucker.blogg.se)

Jag hatar att jag måste kommentera som anonym, men JAG OFFRAR MIG.

Haha, jag älskar Mandy Moore för hon är snygg och dessutom sjunger hon jättebra. Och gay rights är fan en självklarhet. Vet faktiskt inget om det här eftersom jag inte hänger med speciellt mycket i nyheterna etc.

Att städer vägrar tillåta mässan får det att låta som att det är en sekt eller nåt. Typ Al-Qaeda. Liksom vad är de rädda ska ske? Homosexuell propaganda? YMCA strömmandes ur högtalare med syfte att hjärntvätta? Haha det hela är så löjligt.

Sweetcurry sa...

Du måste inte kommentera anonym. välj other så kan du skriva namn och annat :D

Mandy Moore är underbar!