tisdag 10 april 2007

Allt blir riktigt bra

Dagar försvinner och tiden går alldeles för snabbt ibland har jag märkt på senaste tiden. På något sätt känns det ändå som om den skulle gå mycket långsammare när jag inte har möjlighet att sitta vid en dator 24/7. Min laptop har ju gått och blivit sjukt nu så jag måste försöka ordna det och det tar lite tid. Eftersom jag måste köpa en minnessticka för att överföra allt det jag vill spara. Det är ju så lätt.
All min kära musik som finns där och alla bilder. Dessutom även alla mina kära texter och berättelser.
Hela mitt liv finns på den laptoppen.

Jag har läst väldigt mycket på senaste dagarna. Läste en hel bok på mindre än 24 timmar. Det är verkligen jätte längesen jag gjorde någonting sånt. Det känns alldeles underbart att läsa. Fly från verkligheten en stund.

Skall träffa Fielle idag. Det blir alldeles jätte bra. Det är en tid sen jag såg henne.

2 kommentarer:

Anonym sa...

(Sandra här, igen.)

Min dator med hela mitt liv på kraschade för kanske ett halvår sen. Hade över 800 sidor i word med bara berättelser i den datorn. Det stör mig lite.

Läsa är mysigt. Jag har också tagit upp läsning. Ska gå till biblan idag och låna de där femton böckerna, helt meningslöst egentligen eftersom jag har tre böcker till här varav en som är en skoluppgift, men aa, det finns inget som slår känslan av att ha olästa böcker och vilja läsa dem och jag har hittat många bra nu som jag ska läsa så min brist på tid kan dra åt helvete, det är roligare att låtsas som att man hinner med allt man vill göra.

Oj jag skrev mycket nu om ingenting, men läsa är jättebra och go you.

Sweetcurry sa...

800 sidor är en massa text! Omg! Kan tänka mig att du var alldeles förstörd först. Usch vad hemskt.

Böcker är bäst. Har lust att gå och köpa några till idag fören jag åker till pappa..hmm...får se om jag orkar...