onsdag 25 april 2007

Frisörbesök

Idag skall jag åka en 1 timmes väg för att få mitt hår lagat. Antagligen blir det färgat och sånt trevligt.
Jag ringde dit igår och var halft i panik medan jag ringde och pratade med frisören. Jag förstår inte varför jag alltid är så nervös över sånt? Det är ju så otroligt onödigt att skaka av rädsla medan det tuutar i örat på mig.
Men jag vågade och det är viktigast. Så nu får jag mitt hår färgat!

För tillfället känner jag mig lite trött. Lite som om jag skulle ha hangover, men det kan jag ju omöjligt ha eftersom jag inte drack någonting igår. Inget som skulle ge hangover åtminstone.

Kanske det beror på det att jag inte riktigt fick sömn i natt. Klockan var halv tre när jag kollade på den fortfarande vaken. Det var allt annat än roligt.

Inga kommentarer: