onsdag 18 april 2007

Tiden räcker inte till


Ja, en bild på mig. Nu är jag inte en ansiktslös bloggare längre. Jag gillar inte att vara ansiktslös i en blogg så därför la jag där den där bilden. Och dessutom så tycker jag att den är ganska lyckad t.o.m fast det är jag själv som säger. JA, jag är fotografen.
Jag älskar att ta bilder på människor och platser. Det är bara underbart. Talinn var en underbar plats eftersom där fanns en massa underbara platser att ta bild på. Det var som himlen för mig.
Idag har jag igen inte gjort någonting speciellt. Fick en tid till KP tills imorgon och dessutom skall jag träffa min stödperson imorgon.
OCH på fredagen får jag träffa min kära Chobb igen. Hon kommer till Finland tillsammans med sin pojkvän. De bor i Sverige. Hon flyttade dit och jag är smått avundsjuk. Jag vill också bo i Sverige och ha pojkvän och ett underbart hem. Dessutom skall de skaffa en alldeles underbar liten hundvalp.
Men jag är lycklig för hennes skull. Hon är värd all lycka i världen.
Nu skall jag svara på lite mejl och kanske skriva några egna. Kanske. Dessutom borde jag skriva några brev även. Hur skall jag hinna med allt?

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det Chobb med det vackra namnet?