tisdag 12 juni 2007

Världens hemskaste finne och världens bästa nyhet!

Jag har världens största finne på kinden och den får mig att bli helt galen! Jag står inte ut med den men inte orkar jag heller börja smörja in den med en massa kräm och saker. Det känns så onödigt, men ändå så skulle jag vilja slippa den jävla hemska röda saken på min kind.
Men inte kan jag ju det sådär bara. Jag måste vänta ett par dagar eller någonting sånt. Herregud, hur skall jag stå ut med skammen av att ha denna finne i mitt annars perfekta ansikte?? (ja det är ju så otroligt perfekt och underbart! Jaljugnuännumera)

Jag måste börja motionera mera. Börja gå på promenader varje dag eller någonting sånt. Det är bara ett måsta!
Vi var idag med skolan på promenad och det var väldigt trevligt och roligt. jag behöver verkligen få bättre kondition så att jag inte svimmar vid första lilla kulle som kommer emot på vägen.

För att gå till någonting mycket roligare än motionering!
Jag pratade med en bekant idag och hon sa att hon vill ha en frilansfotograf för sin webbtidning hon tänker starta. Och hon ville ha mig! JA! Tänk på det att jag fick ett jobb! Det börjar vid Augusti och är ett veckslutsjobb så det stör inte min skolgång alls! Hur perfekt som helst!
Det lönar sig att ha kontakter och sköta barn!

2 kommentarer:

Ell sa...

Men vad otroligt ORÄTTVIST! Jag vill också ha jobb. ;_;

Sweetcurry sa...

Det vill väl alla. ^__^ *patpat*