torsdag 14 juni 2007

En bra dag!

Skoldagen idag var den nästsista. Det var skönt att nästan inte måsta göra någonting eftersom O. satt helatiden bredvid mig och hjälpte mig så att det skulle gå snabbare helt enkelt. Skönt definitivt.
Och så var underbara hunden där och den fick fnatt när den fick syn på mig när jag kom tillbaka från butiken på matrasten. Den kom springandes till mej med eld i rumpan. Det var alldeles jätte gulligt och underbart. Hon är så mysig och mjuk.

Matrasten i köket måste ha varit den roligaste ever. Jag satt och skrattade nästan non stop helatiden och det var så underbart! Jag är lite förvånad över att jag fick ätet allt på den tiden, men på något underligt sätt lyckades det också.

Sen var vi nere i Luckan för att printta ut min portfölj. Deras printer gillade inte oss alls och ville först inte alls samarbeta men sen tillslut så fick vi den att funka. Det var skönt. NU har jag någonting att visa åt dem på skolan när jag går dit på intervju. Ni får hålla tummarna för mig!

Men nu skall jag gå och titta på wrestling med lillbror.

Ha det så bra!

Inga kommentarer: