torsdag 21 juni 2007

När man bara inte orkar vara social IRL.

Vaknade vid tolv tiden och såg att min telefon blinkade. Ett sms! Någon som saknar mig så mycket att den skickat ett sms! Jag var för trött för att hoppa upp och ner av lycka men ändå. Jag läste det och blev lite besviken, inte pågrund av personen det var från, utan för att innehållet var fel. Jag orkar inte med sällskap idag. För konstigt humör så jag vågar inte ta hit någon idag. Vill inte testa om jag går sönder. Jag vågar inte det helt enkelt.

Satt mig framför datorn och msn började blinka. Jag fick börja översätta från finska till svenska och det var roligt, även om jag alltid varit lite dålig på att översätta, men med hjälp av en ordbok ibland så gick det fint.

Undrar om jag borde äta någonting idag....

Inga kommentarer: