onsdag 13 juni 2007

fotografera i stan.

Idag vaknade jag med en sådan känsla att jag bara skulle kunna stanna där i sängen och inte alls stiga upp, vilket jag nu ändå gjorde eftersom jag bara måste. (Ifall jag inte minns helt fel så vaknade jag nångång mitt i natten också och tittade på klockan, men det är jag inte helt säker på så jag vågar inte säga.)
När jag kom till skolan blev jag direkt bortskickad med en kamera i handen ut för att ta lite mera bilder till min portfolio. Det var lite roligt att gå runt och fota, men det tråkiga var att mitt busskort var slut så jag kunde inte gå och fota dit vart jag ville gå. Det var lite tråkigt. Efter en tid så ringde jag åt Nera och pratade med henne en stund medan jag gick. Det var roligt att prata med henne, det har varit en tid sen senast.
Jag väckte Jezpa och Lexa. Jag är så jätte populär. Men jag fick inget lunchsällskap så jag gick till butiken och köpte mat och gick sedan tillbaka till skolan.

Vi gjorde min ansökan till skolan och ringde dit och kollade om vi kan faxa den åt dem. Måste verkligen komma ihåg att ta med mina betyg imorgon.
Jag kanske inte alls måste gå dit på intervju. :o Lite glad blev jag, men det är ju inte alls helt säkert. Vi skall nog antagligen ändå skicka lite bilder jag tagit åt dem. Imorgon.

Så var vi på fotoutställning och det var väldigt roligt! Jag tycker om foton!


Min finne är ännu också kvar.

Och jag saknar VPFPH flickorna!

Inga kommentarer: