onsdag 20 juni 2007

Jag blev intagen!

Mina ögonlock väger ett ton för tillfälle eftersom jag definitivt var vaken alldeles för länge igår (men jag måste ju bara se CONAN) och måste stiga upp alldeles för tidigt idag. Jag var väldigt nogrann med att sätta på väckarklockan igår kväll/natt och ÄNDÅ så vaknade jag inte till den! Jag vaknade istället av att småbarnens pappa ringde till mig. Jag minns inte ens att väckarklockan skulle ha ringt. Väldigt irriterande.

Inte kan man göra någonting åt det mera, så det är bara att leva med det.

Vid elva tiden ringde jag till VNF och fick reda på att jag blivit intagen så nästa höst skall jag börja studera fotografering. Ni får gratta mig nu!

Det är som ett ljus i all mörker.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!! :D

Anonym sa...

Åh va kul! Grattis! Skulle också vilja fota egentligen...

Sweetcurry sa...

Tack bådetvå! :D