tisdag 26 juni 2007

När är man för beroende?

Som jag redan nämnde i förra inlägget så var jag på en liten promenad idag och kan verkligen säga att jag är stolt över mig själv för det. För det att jag faktiskt tog mig i kragen och steg upp ur denna stol och släppte datorskärmen med blicken för en tid.
Den fanns ju fortfarande kvar efter promenaden och hade inte sprungit bort någonstans fast jag inte hade vaktat den under tiden.

Jag har faktiskt redan en tid funderat på att börja ta dagliga promenader bara för att få frisk luft och kanske även lite tid att bara tänka och vara. Enda problemet är att jag är för lat för att verkligen göra det och gå ut. Jag kan bara inte släppa skärmen med blicken för ens en liten tid.

Detta gör en lite orolig eller hur?

När är man för beroende?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jee! Bravo Emma, mycket duktigt. Jag blir bara latare och latare. Förr gick jag grymt ofta och långt, men nu har jag ingen lust att gå längre än till Valintatalo som bara är femtio meter hemifrån. *suck*

Förbannade Internet!