söndag 10 juni 2007

Hundäventyr

Nu känner jag mig väldigt trött efter en lång lördag. Nu sitter jag här tillsammans med brorsans hund, som ligger på min säng och latar sig.

Igår var jag till Sveaborg och träffade en massa kompisar och bekanta. Vi hade en träff och satt på en gräsmatta och pratade. Gick efter glass vid ett tillfälle. Väldigt soligt och vackert väder var det definitivt och väldigt VARMT! Sommarn är äntligen här och jag njuter.

Efteråt så fick jag skjuts hem av en kompis pappa eftersom kompisen också skulle till mig. Direkt när vi kom hem så fick vi gå ut med hunden. Så vi sprang ute med den och så satt vi en hel på balkongen och pratade.

Jag måste vakna väldigt tidigt för att gå ut med hunden. Hunden väckte mig klockan 7 och ville inte lämna mig ifred så jag bestämde mig för att ta en promenad med den. Hur skönt som helst! Jag brukar inte vara ute på en söndag fören klockan 13. Men nu var klockan typ halv 8.

Skönt.

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas att du har haft en trevlig helg!