fredag 11 maj 2007

the sky will not fall yet

Människor är intressanta och jag gillar att lära känna nya människor. Jag tror att jag håller på att få ett par till vänner och det kan inte vara annat än bra. Åtminstone så tycker jag att det känns bra och trevligt.
Har alltid varit den där lite tysta personen som inte säger så hemskt mycket, men jag tror att jag kanske lite har börjat frigöra mig från den rollen. Jag tror att saker som har hänt senaste året har fått mig att våga göra mera saker. Våga öppna mig för människor på ett annat sätt.
Såklart har jag fortfarande lättare att prata via nätet med någon än face to face, men kanske nångång i framtiden så kan jag det även utan att ha panik.

Jag passar bra in i svepsgruppen och det är inte dåligt. Jag är inte alternativ i den gruppen alls, men det är verkligen inte en dålig sak. Kanske det är helt bra.

Livet leker. Vad gör ditt liv?

Inga kommentarer: