lördag 19 maj 2007

Dolda Nummer

Man skall inte ringa åt någon klockan 2 på natten. Kom ihåg det. Jag fick ett samtal så sent men svarade inte i telefonen eftersom det var dolt nummer. Ibland har jag fått samtal av någon som jag inte alls känner och det är väldigt skrämmande mitt i natten. Speciellt när den andra tror att man är någon helt annan.
Så nej tack, inga dolda nummer samtal åt mig.

Snart skall jag gå efter min sötungar eftersom de verkligen inte hittar hit. Det är så svårt. Jag bor mitt i ingenting. NÅ NEJ. Det stämmer inte.

Livet ler.

IDA JAK ÄSKLAR DEI!

ps. Gissa vem som har namnsdag idag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh! Din dag kommer bli jättemysig, jag önskar bara att jag kunde säga detsamma. Tyvärr måste jag plugga en massa, men jag har bestämmt mig för att inte klaga.

Finland & sverige har inte samma namnsdagar kom jag på. Men jag gissar på att du har finsk-namnsdag idag? i sådanna fall måste jag skriva:

GRATTIS GRATTIS GRATTIS.

du är finast, min mukula.

<3