söndag 27 maj 2007

it's alive

Vad kan jag börja förklara här och nu?
Påriktigt så borde jag väl antagligen ligga och sova just nu när jag ändå skall upp så tidigt imorgon.
Men när jag är så överlycklig över det faktumet att jag kan sitta på egen dator igen och t.o.m i eget rum. Nu kan jag börja skriva på alla mina berättelser som inte fått någon fortsättning på evigheter eftersom jag inte haft dem på min dator alls.
NU har jag t.o.m word som jag saknat så jätte mycket. Min kära storebror var alldeles underbar och installerade den åt mig.
Bättre kan det inte bli just nu.

Jag sitter på en väldigt obekväm stol just nu. Mamma kastade bort min gamla stol eftersom den var så söndrig.
Damn. Jag behöver en ny nu. Måste väl gå och köpa en med mamma nån dag.

Hik-chan är underbar. Han orkade komma hela vägen hit för att hjälpa mig med min dator. Kärlek åt honom.

Inga kommentarer: