söndag 5 augusti 2007

mejl och festival!

Tänkte faktiskt skriva lite kort bara. :) Kanske borde säga att jag hittade fram till din blog via en länk från Tjuvlyssnat först och främst. Det som fick mig att vilja skriva är inlägget "Varför är alla killar likadana?".
Måste både hålla med och säga emot, många killar använder internet som en alternativ personlighet och därefter vågar vara mer rakt på sak eller bara allmänt dumma på internet och hoppas på det bästa, i min åsikt finns det nog lika många tjejer som gör samma sak bara det att det inte lika "känt".
Sen finns det personer som bara vill konfirmera vem det är dom pratar med, det är väl iofs en mer logisk förklaring om man nu har börjat skicka meddelanden på ett community innan som man lagt upp bilder på med mera.
Men som sagt, det gäller nog både killar och tjejer. Om det nu är den första frågan som en person använder så är det ju självklart misstänksamt, Aja, nog om det.
Bloggen har hittills varit någorlunda intresant, ska gå tebaks en par månader i den och spåna lite vid ett senare tillfälle. Keep up the good work though. :)
// M.V.H Zeo

Såna där mejl blir man nog lite glad av. Lite chockerad kanske, mest eftersom jag inte använder den mejlen hemskt mycket och bara sådär annars bara kollade i den. Men kul. tack för den!

Här sitter jag och skall snart åka iväg på festival och se Dir en grey live! Jag kommer att dö av hettan där ute, eftersom jag har varma strumpbyxor på mig. Men vill man bliva fin får man lida pin. Så sägs det.

Inga kommentarer: