onsdag 1 augusti 2007

and all was well.

Jag börjar känna mig kanske lite trött nu men ändå så sitter jag uppe. Kanske jag snart borde gå och sova när jag ändå måste upp till klockan 14 då jag skall vara hos frisören och få mitt hår färgat och allt sånt roligt. Min vanliga frisör hade fullt i tre veckor framåt så jag fick hitta en annan att gå till. Tragiskt, men jag visste att min vanliga skulle vara full så det är ganska okej.

Idag har jag tittat på The Tribe tillsammans med Jezpa och min lillebror. Imorgon skall vi antagligen fortsätta titta eftersom vi har en hel del att titta. Det är typ 50 delar i en säsong! Det är en hel del. Men det är alldeles underbart att titta på eftersom det är så längesen jag såg dem senast. Minnen. Nostalgi.

Det blixtrar där ute. Och åskar. Vackert.

Inga kommentarer: