tisdag 7 augusti 2007

Dir en grey @ Ankkarock!

(bilden är tagen antingen av mig eller av Pigru. Jag är inte säker på vem av oss som tog den, men det är inte så stor skillnad. JA, jag är medveten om att min kamera SUGER!)

Att se Dir en grey live var verkligen en helt egen upplevelse eftersom jag har älskat det bandet en lång tid, men alltid tänkt att det är ett band jag aldrig kommer att få se live, bara för att jag bor i lilla landet Finland och VAD skulle de göra här?
Jag höll verkligen på att få fel när jag fick veta att de är påväg till Finland. Så lycklig var jag att jag visste inte vad jag skulle göra!

Och nu på söndagen fick jag höra dem spela. Jag fick se dem spela. Kyo sjunga. Det var så underbart!
Det som var hemskt att se var när Kyo gick och skrapade upp sin mage så att det blödde. Det var ganska hemskt att se live.

Jag grät ändå inte, även om en del gjorde det, när det var slut.

Jag har sett dem jag skriver fanfiction om. Det känns konstigt.

Inga kommentarer: