måndag 6 augusti 2007

Förslag till text på t-skjorta?

Ni får nog vänta på inlägget om allt festivalande eftersom jag idag inte alls mår hemskt bra. Illamående och en hemsk huvudvärk som inte vill försvinna även om jag redan proppat i mig 2 stycket piller. Den är här för att stanna och pina mig i resten av livet.

Nu låter jag härligt tragisk och tyck-synd-om-mig.


Mina tre vita t-skjortor är ännu också orörda. Jag vill skriva på dem. Någonting underbart och roligt och trevligt.

Har ni några förslag så ge mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förslag på text: Johnny Scharonne är bäst!

Sweetcurry sa...

Ett väldigt bra förslag! Jag gillar det! :D

Anonym sa...

Förslag:

Bojkotta bananer!

Britney Spears is the shizznitz!

Jag är inte världens vackraste, men jag känner honom!

Gul e ful, men int påven.

Randigt och eller rutigt i karkkipåsens tomhetshets.

E=mc2? Aj vah?

Inte intresserad varken av dej eller din syster!

jg skrvr br md knsnntr!