onsdag 28 mars 2007

I varje hörn finns ett par.

Det är så gulligt med killar som så spegelklart är så under sin flickväns toffla. När flickvännen säger att nu skall vi ha likadana kläder så går killen med på det utan att överhuvudtaget gnälla. Hur mycket pengar det än skulle kosta honom.
Tänk nu vad gulliga de kommer vara med sina ihoppassande skolcollagekläder. Det är ju nästan för sockersliskigt. Nästan lite äckligt.

Vad är det med våren och kärlek?
Jag förstår bara inte. Plötsligt så dyker det upp en massa par som gullar med varandra och jag får lust att springa upp till närmaste tak och hoppa ner. NEJ jag vill verkligen inte sitta brevid er när ni sitter och kysser och gullar allmänt. Det är faktiskt inte min främsta önskan. Det är faktiskt inte så hemskt trevligt.

JA, jag är en bitter singel som bara inte tål lyckliga par.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Emzi då! Jag trodde ju att du skulle "bevisa att du blivit vuxen och smart och inte längre är i din pubertet?" Det här lät för mig väldigt tonårstrotsigt, något som jag själv skulle kunna skriva. och då är jag fjorton och du arton. <''3 fin blogg du startat i alla fall. jag hoppas allt kommer gå finfint med den, och att du mår bra. framför allt att du mår bra. så att du vet så kommer jag läsa i princip allt du skriver här, för du är underbar.

/ida.

Sweetcurry sa...

Ida~> Joo jag är medveten om att jag direkt gick och bröt hela min idé men jag skall försöka att inte låta det hända igen. Jag vill inte låta som en tonåring just av den orsaken att jag är 18.