onsdag 28 mars 2007

En ny start

Och så kom även denna dag då lilla emzi bestämde sig för att ack igen skapa en ny blogg. Det är nästan lite tragiskt eftersom jag redan har about...nå många...att ta hand om och ändå kan jag inte sluta skapa nya. Det är bara så underbart med nya bloggar. Det är lite som en ny start pånågotsätt. En ny början. Prova pånytt.
Är det bara jag eller?
Men denna skall inte bli som alla andra bloggar där jag bara klagar om min existens, neej, denna skall bli annorlunda. Bevisa att jag blivit vuxen och smart och inte längre är i min pubertet.
Jag skall helt enkelt koncentrera mig på det positiva i livet.
Och det skall bli hur bra som helst.

Våren är påväg och fåglarna kvittrar. Solen lyser på himlen och världen ler.

Och jag skall åka till skolan om typ en timme. Det blir bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tittar in i ditt nya ställe :) *vinka*