torsdag 29 mars 2007

Färger, glass och annat roligt

Det är så roligt och underbart att få vara lite barnslig ibland. Sådär lite i smyg. Att inte alltid behöva vara så vuxen och prydlig av sig. Jag prydlig av mej?? HAHA. Jag måste skämta med mig själv!
För jag är inte prydlig av mig. Det är bara så och jag lider inte av det.
Jag höll på och petade på en kompis där han satt vid dator och läste någonting. Jag bara kunde inte motstå så jag började peta på honom och slå honom med en plastfolierulle. Vi var verkligen barnsliga, men jag hade roligt. Jag skrattade och fnissade exakt så mycket som jag själv ville och jag kan bara hoppas att han inte blev allt för irritterad på mig. Fast jag tror nog att han också hade helt roligt.

Sen var jag med en annan kompis till en tygbutik. Åh gud! Alla färger och tyger! En himmel helt enkelt. Det var alldeles underbart!

Säsongens första glassboll äten idag och den smakade verkligen härligt.

Inga kommentarer: